Pricing Assistant | TravelEssence

Pricing Assistant

Zeist, fulltime (40 uur), mbo-niveau, zo snel mogelijk

Je bent als pricing assistant een belangrijke schakel binnen TravelEssence. Want jij bent ervoor verantwoordelijk dat de prijzen van alle inmiddels 1400 toeleveranciers correct in het systeem staan. Dat betekent dat je ook regelmatig contact hebt met onze contactpersonen in Australië en Nieuw-Zeeland. Spreek je zeer goed Engels, ben je flexibel, leergierig, goed georganiseerd en werk je graag samen met een enthousiast, jong team? Lees dan snel verder!

Dit doe je op een dag:

  • Je houdt de informatie over onze leveranciers en hun tarieven handmatig up to date in ons systeem.
  • Als de tarieven afwijken van wat de leverancier zelf op zijn site heeft staan, ga je hierover met hem in gesprek.
  • Je helpt leveranciers als ze vragen hebben over ons dashboard.
  • Ook met onze sales teams in Nederland en Duitsland heb je veel contact over de tarieven.
  • Je ondersteunt de product managers bij andere administratieve werkzaamheden.

Jij bent onze ideale kandidaat als je goed met cijfers kunt werken én makkelijk in het Engels kunt onderhandelen met onze leveranciers. Het is belangrijk dat je zeer precies werkt en handig bent met computers. Je moet prioriteiten kunnen stellen en de verantwoordelijkheid durven nemen.

“De grootste uitdaging van het werk is dat je met heel veel verschillende types spreekt, want wij werken alleen met kleinschalige accommodaties in Australië en Nieuw-Zeeland. Met al die mensen moet je goed kunnen communiceren. Maar dat is juist ook het leuke aan dit werk! Al die mensen zijn zo gepassioneerd”, zegt Brooke Martin, die haar carrière bij TravelEssence begon als Pricing Assistant.

Werken bij TravelEssence betekent:

  • Hard werken, samen met ambitieuze en enthousiaste collega’s
  • Goed salaris, vakantiegeld van 8%
  • 24 vakantiedagen
  • Verzorgde, gezamenlijke lunch (dagelijks)

Dit is waarom wij jou echt moeten hebben:

  • Je werkt graag heel gedetailleerd
  • Je kunt goed Engels spreken
  • Je kunt goed prioriteiten stellen
  • Je neemt de verantwoordelijkheid

Het kantoor van TravelEssence is gevestigd in Zeist. Je stapt daar binnen in een enthousiast, jong team. “Ik vind het geweldig hier. We kunnen samen superveel lol maken, maar nemen ons werk ook heel serieus. Het is gaaf om voor een bedrijf te werken dat prachtige reizen verkoopt, die ook nog zo milieuvriendelijk mogelijk zijn”, vindt Brooke.

Aan het werk?

Stuur dan je CV en korte motivatiebrief naar Brooke. Als je eerst nog wat vragen hebt, kun je ook bij haar terecht: brooke@travelessence.nl